torsdag 9 februari 2012

Hemsidan ser konstig ut!

Hej medlemmar!

Just nu ser hemsidan lite konstig ut, bland annat så är det kryss på de flesta av våra bilder och vissa länkar fungerar inte.

Detta beror på att vi håller på att flytta hemsidan till en ny adress, en ny värd helt enkelt, då det varit så mycket problem med vår nuvarande sida.

Jag har även flyttat vår kontaktmail, men den är densamma, dvs. info@svemus.com så det är ingenting som berör er medlemmar utan fortsätt att maila på som vanligt!

Så vitt jag kan se är det enbart det här med bilder och en del länkar som inte fungerar på hemsidan men jag arbetar med problemet.

Att anmäla sig till utställning och registrera sig som ny medlem fungerar utan problem!

Vill du komma åt någon särskild länk eller bild som inte fungerar, var god maila oss, så skickar jag den på en gång! Jag arbetar som sagt löpande med att aktivera alla bilder och länkar som brutits i flytten.

Så småningom kommer vi kunna gå över helt och hållet på nya hemsidan, vilket kommer ha samma adress, dvs. www.svemus.com, men ha ett nytt utseende och lite andra funktioner och innehåll. Återkommer om mer information!

Vänliga Hälsningar
Sara Östlund
Svemus Hemsidegrupp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar